Diiiiiiiiiiscooooooo!!!!!! =D

Heeeeej!!! =P


Jag vet att jag inte har skrivit på länge men då skriver jag nu.
Idag hade jag disko i skolan. Det var alla som gick i min
paralell klass och min klass. Vi fick popcorn och chips men
inte så mycket. Alla sprang till chipsen men det var inte så
roligt. Innan det så hade vi lite lektioner. Men den första
lektionen var vi i datasalen och gjorde en blogg. Nu har jag
inte så mycket att att skriva så det är bara en sak att skriva:


Bye bajs från er egna bloggare!!! :D :P :) XD XP X) =D =P =)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha tråkigt att alla bara vräker i sig. Men så brukar det ju vara! :/

Kramizkramiz!

2011-05-04 @ 20:42:35
URL: http://balboabeijing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0