En liten vanlig dag!

Hej alla läsare!

Idag har jag inte gjort så himla mycket. Jag har mest tagit det lungt.
Jag kan inte skriva så mycket men jag är glad trött och lite sådär jag
 kommer att ha klassenstimme imorron. Så jag och två andra kompisar
har gjort endans den blev jätte bra.
Så jag har tränat mer än någonsinförut har jag fasnat på ställen men jag
 har fått på det igen.
Jag har också haft dans och gympa på gympan kände jag mig lite utanför
några men det
är okej. Imorron ska jag åka till åre jag kommer hem på fredag men jag
kommer skriva ungefär nästa söndag eller måndag kanske tisdag jag vet inte.



Byebajs från er egna bloggare! ;P :P =P XP

Kommentarer
Postat av: Bella

Kuuuul! :) :D

2011-02-19 @ 18:20:56
URL: http://balboabeijing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0