Godkväll alla!!!

Hej alla läsare eller rättare sagt godkväll! :D


Idag har jag inte gjort så mycket jag har softat idag mest men ni skulle ha sätt mitt hår när jag vaknade! Det var förfärligt! :@ Men jag fick ut det tack vare min mamma om är bra på många saker men det är pappa med förståss. Sen satt jag vid datorn en liten stund och spelade sims sedan skulle jag gå på gympa men innan så åt jag lunch, korv och pommes jääääätte gott sen åkte jag på gympa. Jag tränade mellan halv tre och halv sex  sedan kom jag hem och var skiiiiiiiiiiiiiiit trött. Sedan fikade jag och min familj. Sedan var jag jag tvungen att ducha. Jag har så trasligt hår så jag var tvungen att ta inpackning!!! Sen så sitter jag här och skriver om min dag som nu och så såg min vanliga söndags dag ut.


Byebajs från er bloggare!!! XP :P =P


(Menar jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0