SkolAn oCH miTt Hår!!!

Hej alla läsare!

Idag har jag haft det bra i skola haft det som vanligt. Kom ni ihåg det att jag berättade att jag var tvungen och ta en hår inpackning och jag kom inte ihåg om jag skrev att sen gjorde mamma fyra flättor som blev jätte fina! Sen somnade jag sedan gick dagen och sedan idag när jag skulle ta ut dem så blev mitt hår skiiiiit snyggt det blev vågit  och jäätte lent ni skulle ha känt på mitt hår jätte lent!!! :D XD Men jag har lockigt i verkligeten som vanligt.  Jag kanske har någon låt att erbjuda ska kolla... Jo det har jag och här är den låten S&M ge den en stor applåd (nä jag bara skoja) Men här är den: http://www.youtube.com/watch?v=CNNRmWJZYqs Så men ni behöver inte se på musik videon det är bara en bild hela tiden men lyssna på låten och föresten den är av Rihanna! :) ;) Och föresten jag åkte skrillor på idrotten fast det va inte så vicktigt att berätta i entligen men ändå jag ville skriva det ändå.


Byebajs från er egna bloggare!!! :P =P XP

P.S Jag fick höra en jättekul grej i skolan i dag fast jag vill inte berätta det.  ^.^

Kommentarer
Postat av: Bella

Näää, taskigt! Jag vill höra! :D

Berätta! ^.^

2011-02-01 @ 19:54:02
URL: http://balboabeijing.blogg.se/
Postat av: BeaR <3 Love

Neej aldrig i livet jag ahr det som

hemlis men det är några i min klass

som vet det.

2011-02-17 @ 21:58:55
URL: http://animalsbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0