GOMORRON PÅ ER!!!!

Och hur måt ni då?

äsch ni behöver inte svara på den frågan fast ni får det om ni vill.
men snälla kan ni komentera och säga vad ni vill att jag ska skriva
om!!! ja tänkte lägga ut en bild på bloggen ida igen men ja vet inte
vad det ska bli ida. ja ska leta på google.


fett cool julgran!!! xDDD
gissa vad den e gjord av

och här kommer en till bild


detta spelet äger det e så bra.
ojj ja höll på att glöma att prata om min morron.
ja har typ bara ätit frukost och ja sov till elva så
det va min morron.
glöm inte att komentera.


Byebajs från er bloggare!!! xD

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag tror den är gjord av glasflaskor! Älskar spelet med! :)

2011-07-06 @ 13:32:25
URL: http://balboabeijing.blogg.se/
Postat av: Elin ;)

jag tror att den är gjord av öl flaskor eller något sånt. jag gillar också det där spelet!!



kram elin <3

2011-07-10 @ 19:52:19
URL: http://galendans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0