SOv mORroN ZZzzZZzzZZzz OCh lIte aNNat!!! xDDDD

Hallå i stugan!!! (Eller ni kanske e ute och läser det) xD

Idag har jag bara varit hemma och ja har sovit till 10:30 det va jätte skönt. Fast ja missa sommarlovsmorron. Men det va ändå ok. :) Ja har typ bara suttit framför datorn och tv:n. Ballis (Balboa min katt) ligger bredvid mig nu han e så gullig men ja brukar säga naawig! xDDD Igår va vi hos pappas kompisar vi hade tipsrunda. Pappas kompis kom trea, ja kom tvåa (om ja inte hade fattat fel på en fråga hade ja kommit på första plats också) >:(  och på första plats kom Bella (min stora syster) hon fick en cola flaska som pris. Men nu ska ja prata lite till om idag fast ja kommer inte på nåt. Ojj ja glömde en sak att säga - förlåt att ja inte har skrivit på länge. Sopp nu har ja sagt det och nu e det en annan sak ja måste skriva för nu har ja ingenting att skriva.


Byebajs från er bloggare!!!! xDDDDDDD

Kommentarer
Postat av: BeaR <33

föresten komentera gärna



ja älskar er ni som läser ja älskar er!!! <3333

x)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

2011-07-02 @ 20:17:32
URL: http://animalsbear.blogg.se/
Postat av: Isabella

JAG VANN!!! :D

2011-07-04 @ 11:43:59
URL: http://balboabeijing.blogg.se/
Postat av: Elin ;)

Bra blogg Bea älskar den hopppas att du skriver lite oftare. Jag brukar oxå hålla på med datorn och kolla på tv:n, men jag kollar mer på tv än håller på med datorn. Ses i Göteborg!!!



Kram Elin<3

2011-07-04 @ 16:35:14
URL: http://galendans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0