24/03-12

Tjeeeenare! :D

Ida har ja varit på stan me mamma och Bellz. :) Och just nu håller ja på och chattar me min kompis Danne och bloggar lite förstås. Det ja köpte var:

En jätte söt klänning
Ett par nya snikers (stav.)
Hårspännen
Ja lånade också 3 böcker på stadsbibloteket. Ja hoppas dem e bra! :D

Men nu tänkte ja att ja skulle dra igång me en liten tävling! Hoppas många kommer vara me på den! :D
Ok här kommer frågorna:
1.Vad heter mina katter?
2.Vilken är min favo låt?
3.Vilken är min favo film?
4.Vad heter min favo bok?
5.Vad heter du? xD
Och nu en liten kuggfråga! :D
6.Vad har jag för färg på mina... STRUMPOOR!!! xDD

Så det var dem frågorna!


(bara så ni vet jag har inte tagit bilden)

Kommentera gärna! :)

puss&kram' :* 


Kommentarer
Postat av: Baawii.

Bara så ni vet.

Tävlingen håller på till 11/5! :)

2012-03-25 @ 10:23:27
URL: http://animalsbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0